RSS
Blog untuk aku berkongsi lawak dengan korang. Kalau korang ader lawak yang nak dikongsikan disini boleh la emailkan ke shinxchan[at]yahoo.com


Share/Save/Bookmark

Rugi Merokok

Seorang anggota polis cuba menegur seorang pelajar yang sedang menunggu bas sambil menghisap rokok.

Polis : Kenapa kamu merokok?
Pelajar: Suka hati saya la.

Polis : Dari mana kamu dapatkan duit untuk membeli rokok?
Pelajar: Dari duit belanja sekolah saya.

Polis : Berapa banyak kamu hisap dalam satu hari? dan berapakah harganya?
Pelajar: Satu hari, satu bungkus dan harganya lebih kurang RM6.

Polis : Kenapa kamu bakar RM6 setiap hari? Cuba kamu kumpulkan duit itu selama setahun, mungkin kamu sudah boleh membeli motorsikal, tidak perlu lagi menunggu bas seperti sekarang ini.

Pelajar: Boleh saya tanya encik sesuatu?
Polis : Boleh.

Pelajar: Encik merokok?
Polis : Tentunya tidak.

Pelajar: Habis, kenapa saya tidak nampak motosikal encik. Encik sendiri memandu kereta hak milik kerajaan?
Share/Save/Bookmark

Ruangan Komen

3Juri Professional:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

/noz /hiz /waz /omz /loz /diz /swz /shz /flz /xdz /hmz /blz /blsz /bye /plz

Post a Comment

Ingin Menjadi Juri Professional Dan Menjadi Top Juri Professional Ruangan Lawak Je?
Sila Isi Bahagian Ini: